یک شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قفل گذاری روی فولدرهاFolder Guard 8.4.0.1401

با نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 می توانید بر روی فایلها و پوشه های خود قفل گذاشته و بر آنها کنترل کامل داشته باشید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل دسترس قرار دهید و با پسورد گذاری از آنها محافظت نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندوز مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN، مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… داشته باشید. علاوه بر این موارد قادر خواهید بود گزینه های Run ،Search ،Log Off ،Taskbar ،Internet Options ،Task Manager را نیز غیر فعال نمایید تا دیگران امکان دسترسی به آنها را نداشته باشند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 :
- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها
- محیطی کاربر پسند و جذاب
- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها
- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها
- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا
- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 13:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حذف ویروس اتوران با نرم افزار کم حجم NoAutorun 1.1.2.25

NoAutorun نرم افزاری فوق العاده کاربردی و بسیار کم حجم بوده که می تواند امنیت سیستم شما را در برابر ویروس های اتوران تامین نماید. این نرم افزار کوچک که نیازی به نصب شدن هم ندارد توانایی پاک سازی و حذف کامل این ویروس ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 با این برنامه ی کمیاب می توانید تمام process های ویندوز را کنترل کنید و ویندوز را امن نگه دارید اگر سیستم شما ویروسی شود شما وقتی وارد Task Mangager  خود ویندوز شوید process  های ویروس را نمی توانید مشاهده کنید که این باعث می شود که دوباره ویندوز خود را عوض کنید اما با این برنامه می توانید process را مشاهده کنید و و جلوی فعالیت آنها را بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

امروزه حافظه هاي قابل حمل به يکي از پرکاربردترين و محبوب ترين وسايل جانبي تبديل شده و بسياري از افراد از اين حافظه ها براي انتقال اطلاعات و يا اسناد خود به ديگر سيستم ها استفاده مي کنند حافظه هاي که علي رقم اشغال فضاي بسيار اندک مي توانند اطلاعاتي در حجم گيگابايت را از سيستمي به سيستمي ديگر منتقل نمايند اما اين حافظه ها نيز ممکن است توسط ديگر افراد مورد حمله قرار گرفته و يا به سرقت روند پس بهتر است تا با ايجاد قفل هاي امنيتي بر روي اين حافظه هاي قابل حمل خيال خود را از دست يابي ديگر افراد به اطلاعات موجود در آن ها راحت نماييد. شايد شما هم براي قفل گذاري بر روي حافظه هاي قابل حمل خود از نرم افزارهاي فراواني استفاده کرده ايد ولي هيچ يک از آن ها نتوانسته اند امنيت قابل توجهي را براي شما ايجاد کرده و باز هم افراد ديگر توانسته اند به اطلاعات موجود بر روي حافظه هاي قابل حمل شما دسترسي يابند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي و تنها در عرض چند ثانيه بر روي حافظه هاي قابل حمل خود در هر حجمي قفل هاي امنيتي قدرتمندي را قرار دهيد تا ديگر افراد نتوانند به اطلاعات شما دسترسي يابند. USB Secure که توسط شرکت امنيتي و قدرتمند NewSoftwares ارائه شده است نرم افزار امنيتي است که براي قفل نمودن و رمز گذاري بر روي حافظه هاي قابل حملي همچون هارد هاي اکسترنال، مموري کارت ها، فلش مموري ها، Memory stick ها، Thumb drive ها و ... ايجاد شده و با استفاده از فناوري هاي جديد و شناسايي حافظه هاي قابل حمل اتصال يافته به سيستم، شما را قادر مي سازد تا تنها در عرض چند ثانيه و با چند کليک ساده بر روي آن ها به گونه اي پسورد هاي خود را قرار دهيد تا به محض وصل نمودن اين حافظه ها به سيستم از شما براي ديدن و استفاده از اطلاعات آن ها پسورد خواسته که در صورت ندانستن پسورد اجازه ي استفاده از آن ها به اشخاص ديگر داده نشده و از اطلاعات شما محافظت مي شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تا حال به این فکر افتاده اید که آنتی ویروس خودتان را امتحان کنید؟با دانلود این ویروس بدون خطر می توانید آنتی ویروس خود را امتحان کنید مطمئن باشید اگر آنتی ویروس شما نتوانست این فایل را شناسایی کند مشکلی برای سیستمک شما پیش نمی آد

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 26909
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1